Klantenservice

Heeft u een vraag of een klacht? Laat het ons weten! Het team van Thibo-Online staat voor u klaar om uw vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via onderstaande formulier kunt u uw (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Klachten afhandeling :

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@thibo-online.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op

Contact informatie

Thibo-Online
Adres Thibostraat 3
Postcode 5741 SJ
Plaats Beek en Donk
Land Nederland
Telefoon +31(0)853011516
E-mail info@thibo-online.nl
KVK nummer 17049832
btw-nummer NL001223.860.B.01
Bank NL16INGB0009055652