Klantenservice

Heeft u een vraag of een klacht? Laat het ons weten! Het team van Thibo-Online staat voor u klaar om uw vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via onderstaande formulier kunt u uw (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Klachten afhandeling :

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info(@)thibo-online.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op

Contact informatie

Thibo Online
Adres Thibostraat 3
Postcode 5741 SJ
Plaats Beek en Donk
Land Nederland
Telefoon +31(0)853011516
E-mail info@thibo-online.nl
KVK nummer 17049832
btw-nummer NL001223.860.B.01
Bank NL16INGB0009055652


Veelgestelde vragen

1. Levering
1.1. Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te komen halen. Dit kan je aangeven bij de verzendopties tijdens het bestellen. Wij nemen contact met je op over de dag en het tijdstip van afhalen. Tevens, zorgen wij ervoor dat er een collega voor je klaar staat op het moment van afhalen, hiervoor rekenen wij servicekosten á 30 euro. Dit bedrag zie je terug op de orderfactuur op het moment van bestellen op de order. 

1.2. Moet ik verzendkosten betalen en wat zijn deze kosten?

De shop van Thibo Online bevat (ook) veel materialen die zwaar en/of groot zijn. Afhankelijk van de afmetingen en het totaalgewicht van de bestelling worden de vrachtkosten bepaald.

Deze kosten worden inzichtelijk in de checkout van de bestelling. Hierbij wordt tevens de mogelijkheid geboden de verzendoptie naar wens aan te passen.

1.3. Ik kan mijn bestelling zelf niet lossen, hebben jullie hier iets voor?

Jazeker! Je kan bij de verzendopties kiezen voor levering met zelflosser. Wij zorgen dan dat er een heftruck meegaan met de zending, zodat de chauffeur de materialen voor je kan lossen. Een levering met zelflosser kost €75,-. Deze kosten zijn verwerkt in de verzendoptie.

1.4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling indien de producten een verschillende levertijd hebben?

Bij Thibo Online ontvang je de volledige bestelling in een keer, je ontvangt dus geen deellevering van ons. Dit wil zeggen dat de levertijd is gebaseerd op het product met de langste levertijd.

Het kan voorkomen dat je verschillende levertijden op de factuur krijgt te zien. Dit zijn de levertijden van de verschillende producten zelf, dit betekend niet dat die producten dan ook op die dag geleverd zullen worden. Kijk goed welk product de langste levertijd heeft, dit is de dag waarop je jouw producten zult ontvangen. 

1.5. Ik woon in België of op de Waddeneilanden, kan ik hier ook geleverd krijgen?

Thibo Online levert ook in België. Hiervoor worden dezelfde tarieven gehanteerd als voor de leveringen in Nederland.

Ook op de Waddeneilanden kan geleverd worden, echter op aanvraag. Laat u informeren door ons team over de mogelijkheden en de tarieven.

1.6. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan zeker. Bij een aankoop vragen wij altijd om verschillende gegevens van de klant. Zo wordt er onder andere gevraagd naar de adresgegevens van de klant, dit is niet perse het afleveradres. Want, wanneer je deze gegevens in hebt gevuld krijg je de volgende twee opties:

1. Naar dit adres verzenden

2. Verzenden naar een ander adres

Kies optie twee en er schuift een menu open. Vul hier de adresgegevens van het afleveradres in en je bent klaar. 

1.7. Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Is je pakket beschadigd geraakt tijdens de levering? Breng ons hiervan op de hoogte door een "ticket" aan te maken, met vermelding naar het ordernummer, op Mijn Thibo Online. Hier kom je door in te loggen op de webshop met je account. Heb je nog geen account, maak deze dan eerst even aan.

Een ticket is als het ware hetzelfde als een melding. Zodra wij het ticket hebben ontvangen nemen wij contact met je op. 

2. Bestelling
2.1. Krijg ik ook een factuur?

Ja, zodra je hebt besteld ontvang je de orderbevestiging met de bijbehorende factuur per mail.

2.2. Is het mogelijk om als gast een bestelling te plaatsen?
Ja het is mogelijk om als gast een bestelling te plaatsen. Maar wij raden het wel aan om een account aan te maken, dit biedt namelijk veel voordelen. Zo kun je als je een account hebt je bestellingen inzien, je persoonsgegevens aanpassen, een verlanglijstje aanmaken en meer.
2.3. Hoe zit het met de garantie?

Thibo Online hanteert de garantievoorwaarden omschreven in de Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden voor de technologische industrie gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te Den Haag op 16 april 2010 onder nr. 29/2010, Uitgegeven door de Vereniging FME-CWM.

Je kan deze voorwaarden hier teruglezen.

 

3. Over Thibo Online
3.1. Wie zijn jullie eigenlijk?

Thibo Online is onderdeel van Hitmetal. Thibo Online houdt zich bezig met de online verkopen van Hitmetal. Hitmetal is producent en totaalleverancier van gepuntlast gaas, tijdelijk en permanent hekwerk, bevestigers en metaalproducten voor de verwerkende industrie en handel.

Hitmetal heeft een groot voorraadassortiment, een uitgebreide logistiek en service is Nederland, Duitsland en België. 

4. Overige vragen
4.1. Worden mijn gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden?
Nee. Wij verkopen je gegevens niet aan derden uw persoonsgegevens worden enkel gevraagd om de bestelling mogelijk te kunnen maken. Daarnaast worden uw gegevens opgeslagen in een streng beveiligde database. Wij delen alleen berichten met een commercieel doeleinden aan mensen die zichzelf hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief. Deze mensen hebben ons hiervoor toestemming gegeven door zichzelf in te schrijven. Wij zullen dit nooit automatisch verwerken. Het kan dus niet zijn dat je zomaar in een e-mail lijst terecht komt zonder dat je hier zelf toestemming voor hebt geven.
4.2. Hoe kan ik mijzelf uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Wanneer je jezelf hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief, dan ontvang je eens per maand onze nieuwsbrief. In de nieuwsbrief staan dingen als: promotieacties, kortingsacties, product- of bedrijfsinformatie en meer. Kortom, alleen nuttige en handige informatie

Het kan voorkomen dat je jezelf ook weer wilt afmelden voor de nieuwsbrief. Dat kan door op de link 'unsubscribe' onder in de nieuwsbrief te klikken. Je komt dan in een venster waar het mogelijk is om jezelf uit te schrijven voor de nieuwsbrief. 

4.3. Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan ik die stellen?

Je kan je vraag stellen door het contact formulier op deze pagina in te vullen. Wij streven ernaar om je binnen 1 werkdag van een antwoord te voorzien.