Winkelwagen
0 artikelen
Geen producten gevonden...
Verlanglijst
artikelen
U moet ingelogd zijn om deze functie te gebruiken....
Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
11 Jun 2019

We verwelkomen onze nieuwe collega Jacqueline!

Jacqueline van Breugel, de nieuwe aanwinst van Hitmetal BV. Leidinggevende van de binnendienst, sales en engineering. Een inspirerende vrouw met veel pit met een belangrijke taak voor ogen. In deze blog lees je meer over Jacqueline. Wie zij is, waar ze voor gaat en welke ervaring ze met zich meebrengt.

 

Wie is Jacqueline van Breugel? 

Ik ben getrouwd, heb 4 kinderen. Ik ben ambitieus en gewend hard te werken, maar ik heb daarnaast een gezonde dosis humor.  Ik ben iemand die heel loyaal is, betrouwbaar en mijn afspraken nakomt, maar dat ook van anderen verwacht. Daarnaast behoud ik graag het overzicht en de controle.  

 

 

Welke ervaring breng jij met je mee?

Ik ben mijn carrière begonnen bij Heras Hekwerken in Oirschot, waar ik 18 jaar gewerkt heb. De eerste 8 jaar aan de productie kant en de laatste 10 jaar aan de Sales kant als Hoofd Verkoop Binnendienst, waarvan ik nog 1,5 jaar in de buitendienst als Accountmanager gewerkt heb. Wij waren verantwoordelijk voor de verkoop van permanent hekwerk voor alle landen behalve Nederland. Nederland werd toentertijd door de 4 lokale vestigingen van Heras gedaan. Onze targetlanden waren, m.n. België, Frankrijk en Export.

Daarna ben ik begonnen bij ITB Preciesietechniek in Boxtel in de functie van Teamleider en later als Accountmanager.  Een heel technisch (spuitgiet) bedrijf waar we matrijzen en stempels maakten en spuitgieten voor klanten. Hier werkten we m.n. projectmatig. Reisde ik af en toe naar Tsjechië om daar lokaal projecten te implementeren en over te dragen naar de Tsjechische productielocatie. We hadden geen eigen product zoals in het hekwerk. De matrijzen, stempels en producten waren altijd eigendom van de klant.  

 

Wat is je eerste indruk van Hitmetal?

Mijn eerste indruk van Hitmetal is dat ik heel hartelijk door iedereen ben ontvangen. Mijn eerste paar weken zitten er alweer op en die zijn snel voorbij gegaan, dus dat is een goed teken. Ik heb al veel mensen gesproken, nog lang niet allemaal! Veel zaken en problemen zijn heel herkenbaar, zeker in deze branche. Wat ik zie is dat we een leuk team van mensen hebben die dagelijks hard werken en zich 100% inzetten, soms met veel emotie, maar ook dát hoort erbij!

 

Waar ga je jezelf binnen Hitmetal voornamelijk mee bezig houden?

Ik zal vooralsnog eerst veel moeten zien, hoe de processen hier lopen, wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is, waar zitten de pijnpunten en natuurlijk het systeem leren kennen. Ook zal ik de klanten moeten leren kennen en de (typische Hitmetal) producten. Dus voor nu zal het veel analyseren zijn, voordat ik überhaupt beslissingen kan nemen of zaken efficiënter kan gaan inrichten. Willen we groeien, dan zullen we ook efficiënter moeten gaan werken om de workload die op ons af komt te kunnen behappen. Doe je dit niet, dan belemmert dit uiteindelijk je groei.

 

Zijn er dingen in de komende periode waar je naar uitkijkt?

Ik wil graag zo snel mogelijk alles weten van Hitmetal, maar ik weet dat dat tijd kost. Daarnaast moeten we onze processen dusdanig geoptimaliseerd hebben dat alles vlekkeloos loopt. We moeten ernaar toe dat we de klant altijd een stap voor zijn en hen kunnen ontzorgen. Klanten moeten weten wie Hitmetal in de markt is.

  

5 jaar verder. Wat wil je bereikt hebben?

Dat we onze groeiambities waar gemaakt hebben, met een mooie omzet tegen een gezonde marge en onze kosten onder controle hebben. Dat onze klanten weten dat Hitmetal net iets extra’s kan bieden dan onze concurrenten. Klanten moeten zich thuis voelen bij Hitmetal en daar moeten we met zijn allen voor zorgen. Hard werken hiervoor is een vereiste en successen moet je vieren!  Maar nog belangrijker is dat we onze mensen waarderen, want de kracht zit hem in onze mensen, daar geloof ik in.

 

Wees de eerste om te reageren...
Laat een reactie achter
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »